geen maand meer in het mooie Canada - Reisverslag uit Mildmay, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu geen maand meer in het mooie Canada - Reisverslag uit Mildmay, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu

geen maand meer in het mooie Canada

Blijf op de hoogte en volg Rudy

02 Oktober 2012 | Canada, Mildmay

hallo allemaal hier gaat alles goed beetje wisselvallig weer we zijn vorige week druk begonnen met de stront rijden. alle rundveedrijf mest is op het land we beginnen nu met de varkensmest maar dat kan nog niet allemaal want er staan nog mais op het land voor ccm ook de sojabonen staan er nog op maar die gaan als goed is deze week van af. ik hoor dat bij jullie vol op de mais bezig zijn. ik ga met Frank dit een weekend naar de Nigaravallen bekijen ook gaan we daar in de stad het uitgaanleven bekijken natuurlijk haha. ik wil iedereen trouws nog bedanken voor de reacties telkens Groetjes uut Mildmay

  • 02 Oktober 2012 - 19:48

    Mama:

    hoi hoi
    leuk man naar de watervallen of hoor ik nu uitgaansleven. hoeveel canadeese meisjes heb je het hoofd al op hol gebracht?? hahhah hier zit alles in de kuil een sleufsilo vol mais met een dwarse vleugel eraan. wat ik als zei wij kunnen er ook wat van .heel veel plezier met frank maak er een mooi weekend van . van wanneer tot wanneer ga je dan? is het ver rijden van jullie? ik heb gehoord dat je er ook over kunt vliegen met een helicopter. we horen het wel vergeet niet om foto's te maken . ook waar jij en frank op staan.doegie spreek je snel volgende week bellen we wel weer. dikke knuffel mama en de rest van de witteveentjes

  • 06 Oktober 2012 - 10:21

    Krista:

    Hé Rudy,

    Even een berichtje uut Heeten. Ook hier zijn ze druk met de mais. Stefan heeft nu vakantie(werken bij Jansen) dus die is helemaal in zijn nopjes. Het regent hier veel op het moment.
    Wat een belevenis zeg naar de niagara watervallen, dat is denk ik ontzettend mooi.
    De tijd vliegt voor jou denk ik nog een paar weekjes en dan al weer naar huis.
    Nou nog veel plezier geniet er nog even van.

    Groetjes van Albert, Krista, Tosca, Stefan, Laura en Romee en natuurlijk opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy Witteveen Studeer aan het AOC te Twello En loop op dit moment stagen in Canada bij familie Schotman. Ik ben van 16 augustus tot 1 november in Mildmay Ontario. Ik laat op deze site af en toe wat berichtjes en foto's achter waar jullie mij op kunnen volgen.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 8289

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 Augustus 2012 - 01 November 2012

Mijn stage in Canada

Landen bezocht: