Niagara waterval en de CN Tower - Reisverslag uit Mildmay, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu Niagara waterval en de CN Tower - Reisverslag uit Mildmay, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu

Niagara waterval en de CN Tower

Blijf op de hoogte en volg Rudy

08 Oktober 2012 | Canada, Mildmay

wat een weekend fantastiche. ik ben van't week naar de niagara waterval geweest en de CN tower in Toronto dat was echt prachtig. wat je bij de water val voelde toen dat watermassa naar beneden viel heerlijk. ook CN tower was fantastiche je keek toen over de stad toronto ik heb het met licht gezien en donker toen de stad verlich werdt door lichtjes prachtig dat was echt iets om nooit weer te vergeten in de CN tower heb ik op hoogte van 447 m over de stad gekeken. nu is het nog maar 3,5 week hier in Canada dus Nederland bereid oe maar weer een bettie veur ik kom dan terug hahaha. Groetjes

  • 08 Oktober 2012 - 16:11

    Marja:

    Dat zal zeker indruk hebben gemaakt die watervallen enz. Jeetje de tijd gaat echt snel zeg. Voor je het weet sta je weer met je pootjes op Hollandse bodem.
    Geniet dus nog maar even goed deze laatste weken.

    Groetjes van ons.
    Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy Witteveen Studeer aan het AOC te Twello En loop op dit moment stagen in Canada bij familie Schotman. Ik ben van 16 augustus tot 1 november in Mildmay Ontario. Ik laat op deze site af en toe wat berichtjes en foto's achter waar jullie mij op kunnen volgen.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8290

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 Augustus 2012 - 01 November 2012

Mijn stage in Canada

Landen bezocht: