over de helft - Reisverslag uit Mildmay, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu over de helft - Reisverslag uit Mildmay, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu

over de helft

Blijf op de hoogte en volg Rudy

23 September 2012 | Canada, Mildmay

hallo iedereen hier gaat het top. de helft zit er al weer op gaat hard het mooie weer is hier afgelopen elkedag regent het hier maar wel af en toe zonne schijn. ik ben vrijdag met Henk en Truus naar International plowing match geweest een festival waar een wedstijd voor ploegen is en er zijn allemaal stentjes die van alles aanbieden van de agrachische sector het wordt ik heb daar mooie dingen gezien zoals tractordancing en van alle soort grote machines en kleine ook stonde er veel oltimeres. aankomende week is bedoeling om strond te gaan rijden als het een beetje mooi weer groeten uut het mooi canada

  • 24 September 2012 - 09:07

    Marja:

    Hey Ruud,

    Dat gaat snel daar of niet dan alweer over de helft.
    we weten hier ook weer wat regen is alhoewel we gisteren nog een mooie droge dag hadden.
    Wel wat frisjes maar daar kun je je tegen kleden.
    Wat leuk dat ze ook dagjes uit met je plannen. Zal vast indrukwekkend gewest zijn al die grote machines ed.
    Ik wens je nog maar weer een mooie tijd daar en veel plezier met strond rijden hahaha.

    Groeten uut Niebroek

  • 26 September 2012 - 22:19

    Mama:

    hoi hoi
    hier is alles goed. laatste gras dit jaar zit in de kuil en nu zijn ze met de mais bezig wel geen 70 hectare zoals bij jou maar dat hoeft ook niet. hopen dat het weer nog een beetje goed blijft morgen.
    alle nieuwe kalverenboxjes zitten vol kalfjes en hier geenkoe nummer 1208 maar 36 . hahahah
    papa gaat weer zijn mollenvangen geheimen doorgeven aan de studenten van het aoc dus als je in canada leest dat er weer een witte mol gevangen is dan is dat vast in terwolde .groetjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy Witteveen Studeer aan het AOC te Twello En loop op dit moment stagen in Canada bij familie Schotman. Ik ben van 16 augustus tot 1 november in Mildmay Ontario. Ik laat op deze site af en toe wat berichtjes en foto's achter waar jullie mij op kunnen volgen.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 8297

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 Augustus 2012 - 01 November 2012

Mijn stage in Canada

Landen bezocht: