Hallo Allemaal - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu Hallo Allemaal - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu

Hallo Allemaal

Blijf op de hoogte en volg Rudy

19 Augustus 2012 | Canada, Toronto

Ik ben goed aan gekomen in Canada. De reis is goed verlopen. Ik vermaak me hier goed in het mooie Mildmay.

Groetjes Rudy

  • 19 Augustus 2012 - 17:06

    Lisette:

    Hee broertje!

    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Veel plezier nog!

    Groetjes JeZus!!

  • 19 Augustus 2012 - 17:19

    Elise:

    Zo wat een lang reis verhaal!!!! ;);)

    Xxxx veel plezier

  • 19 Augustus 2012 - 18:17

    Rudy Witteveen:

    hoi Rudy
    ook even een berichtje van je ma uit het warme nederland.heel veel plezier en we zullen je reisverslagen volgen dus wel elke keer ff wat op zetten groetjes mama

  • 20 Augustus 2012 - 06:43

    Albert Abrahams:

    Hey Rudy
    Alles goed daar?
    Hier is het warm en dreuge.
    Hoe gaan we om met de dames die met de averlose kermis komen voor jou?
    Wij wensen je een machtig mooie tijd daar.

    Groeten albert

  • 20 Augustus 2012 - 17:06

    Janny:

    hoi hoi
    effe goed nieuws papa heeft een nieuwe brandstofpomp voor de fiat gekocht.hahah
    groetjes

  • 20 Augustus 2012 - 18:49

    Fam Huiskamp:

    Hoi Rudy

    Hier even een bericht uit ook het warme Welsum.
    Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je het naar je zin hebt we zullen je volgen via deze site.
    Veel plezier nog en je hoort nog van ons.
    Ik ga nu koffie zetten want je moeder komt zo even bijkletsen.
    Groetjes Gerrie

  • 20 Augustus 2012 - 19:17

    Tonny:

    Hoi hoi,
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Ik heb nog met een studiegenoot van je nichtje (Diane) gesproken. Hij vroeg wat de naam van de eigenaar van je bedrijf was. Zal dat wel aan je ouders vragen.
    Sjef, heet hij, heeft samen met zijn vader een bedrijf in Brabant. Zodoende hebben wij het even over jou gehad.
    Ik wens je een hele goede tijd in Canada toe! Vooral genieten!
    groetjes uit Schalkhaar
    Tonny.

  • 22 Augustus 2012 - 12:46

    Evert, Ria En Lisanne:

    Heey Ruud!

    Wat een fantastisch reisverslag heb je er op staan zeg! ;) Goed om te horen dat je veilig en wel aangekomen bent in Canada.
    Wij wensen jou ontzettend veel plezier, en geniet van de mooie tijd die komen gaat.

    Groetjes Evert, Ria en Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy Witteveen Studeer aan het AOC te Twello En loop op dit moment stagen in Canada bij familie Schotman. Ik ben van 16 augustus tot 1 november in Mildmay Ontario. Ik laat op deze site af en toe wat berichtjes en foto's achter waar jullie mij op kunnen volgen.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 8327

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 Augustus 2012 - 01 November 2012

Mijn stage in Canada

Landen bezocht: