het bedrijf - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu het bedrijf - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu

het bedrijf

Blijf op de hoogte en volg Rudy

20 Augustus 2012 | Canada, Toronto

vandaag 20-8 is het weer een zeer mooie dat in Mildmay zo blijft het waarschijnlijk de hele week. Zo als de meeste weten is het droog in amerika maar ook hier kun je de gevolgen wel een beetje merken gewassen zijn minder dan voorgaande jaar (wordt mij verteld). vandaag zijn we bezig met het overhuizen van kalveren van ene schuur naar andere maar ook naar andere locatie. ze hebben op 4 plekken schuren staan 1 voor de varken en 3 voor koeien en jongvee. Ik Zelf verblijf op het bedrijf met jongvee van een 1 maand ong tot 12 maanden en de drooge koeien en pinken. het meeste jongvee licht op stro ook de drooge koeien liggen in goud gele stro. ik heb tot nu toe elke dag nog geholpen met melken 2 x daags dat gebeurt in een 2x10 melkstal daar melken we ong 200 koeien door. dat gebeurt in een tijd van 3 uur ong. waarom zo lang omdat hier meer handelingen worden gedaan voor dat de koeien worden aangesloten en er uit mogen. verloop van de week kunnen er meer verslagen komen MVG uuut Canada

  • 20 Augustus 2012 - 22:46

    Harry:

    he rudy
    leuk om even een berichtje te lezen.groeten uit terwolde. denk je nog ff aan om je schoolverklaring op te sturen. groeten

  • 21 Augustus 2012 - 21:23

    Mama:

    he hallo Rudy
    hier een berichtje uit terwolde 6ooo mijl van jou vandaan zag ik . haahah hier is alles goed. elke dag wordt er wel een kalfje geboren.het is nu half 4 terwijl het hier dus half 10 is . raar hoor wij gaan zo douchen en na bed en jij gaat zo denk ik melken. zitten de locatie's ver uit elkaar???
    en wonen er nog meer kinderen thuis? spreek je gauw en groeten van iedereen.
    dikke soen mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy Witteveen Studeer aan het AOC te Twello En loop op dit moment stagen in Canada bij familie Schotman. Ik ben van 16 augustus tot 1 november in Mildmay Ontario. Ik laat op deze site af en toe wat berichtjes en foto's achter waar jullie mij op kunnen volgen.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 8328

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 Augustus 2012 - 01 November 2012

Mijn stage in Canada

Landen bezocht: