begin van week weer - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu begin van week weer - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu

begin van week weer

Blijf op de hoogte en volg Rudy

27 Augustus 2012 | Canada, Toronto

na een feestachtig weekend vrijdag met gary en frank weg geweest naar dorpfeest en zaterdag afscheidfeest van de broer van henk want die gaat aankomende vrijdag verhuizen naar een andere boerderij 2 uur veder op en gisteravond nog even verjaardag van henk geviert word het weer tijd om beetje bij te komen vandaag op het eind nog even geholpen met met melken. na het ontbijt de jongevee de boxen en vloer schoongemaakt te hebben is het weer middag. na de middag ga ik beetje koeien overdoen van ene bedrijf naar andere. het heeft ook naar een droge periode iets geregend hier niet veel maar toch wel even goed voor de lurzene en de mais. de rest van de week wordt weer zeer zomers weer hier en zijn van plan om begin volgende week lurzene te gaan inkuilen. en als het een beetje mee zit gaat die week daar op ook de mais in de kuil. komt een drukke tijd tegemoet dus maar ik verwacht dan mooie foto's te kunnen maken om jullie te laten zien. groetjes Rudy

  • 27 Augustus 2012 - 23:40

    Mama:

    hoi hoi
    die rudy , leuk die berichtjes kan iedereen even lezen hoe je het hebt. geen boode maar wel feesten horen wij. hier is alles goed. dit weekend 35 mm water gevallen . nu mooi weer . papa heeft het gras in oene gemaaid. de laatste mest komt nog op het land en tussen door bij jef en lies aan het klussen in hun mooie nieuwe huis.leuk ook de foto's. zien we ook nog foto's waar jij op staat ???? hahah
    blijf genieten we spreken je snel.
    dikke soen

  • 28 Augustus 2012 - 07:41

    Lisette:

    Heee Broertjee:)

    Het feestbeest gaat in Canada gewoon door:) hahah net wat mama zegt geen boode maar rudy weet de feestjes wel weer te vinden:) haha super leuk man! Gezellig!! Het gaat ook allemaal zo snel voor je het weet zit je er al weer 2 weken.. Jullie krijgen een drukke periode nu dus ma wel super leuk. Dus heeel veel plezier nog en we wachten de foto's weer af:)

    Liefs Jezusje

  • 28 Augustus 2012 - 09:22

    Mama:

    he goedemorgen ruudje
    effe een vraagje die witte slurf op de foto zijn dat balen en zoja waarom liggen die zo achter elkaar??
    groetjes

  • 28 Augustus 2012 - 16:11

    Marja:

    Hey Rudy,
    ja hoor eindelijk een berichtje vanuit de vijfmorgen. Ik had volgens mij een verkeerde site zat ik steeds op zat te kijken en zag maar niks. Dus ik dacht ga is ff facebooken en ja hoor hier staat een site op waar we je kunnen volgen.
    Zie op de foto`s dat het een mooi groot bedrijf is. Leuk hoor en fijn dat je het naar je zin hebt en feesten kunnen ze daar ook lees ik al.
    En er komt een drukke periode voor jullie aan? kom je ook wel weer door toch.
    Heel veel werk plezier en vooral ook heel veel genieten van wat je mee maakt. Ga je ook nog daggjes uit om dingen te zien of is het alleen maar werken werken werken.

    Groetjes van ons allemaal
    Marja

  • 28 Augustus 2012 - 21:03

    Jurgen:

    hee ruudje

    alles goed daar met jou?
    het ziet er daar wel goed uit heb net even een paar foto's gekeken, en zo te horen ga je nog een leuke tijd te gemoet met het inkuilen, het zal wel druk worden maar dat hoort er bij he! heel erg veel plezier daar nog! ik zal de foto's blijven volgen ze zien er mooi uit!

    groetjes jurgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy Witteveen Studeer aan het AOC te Twello En loop op dit moment stagen in Canada bij familie Schotman. Ik ben van 16 augustus tot 1 november in Mildmay Ontario. Ik laat op deze site af en toe wat berichtjes en foto's achter waar jullie mij op kunnen volgen.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 8329

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 Augustus 2012 - 01 November 2012

Mijn stage in Canada

Landen bezocht: