2 weken in canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu 2 weken in canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rudy Witteveen - WaarBenJij.nu

2 weken in canada

Blijf op de hoogte en volg Rudy

30 Augustus 2012 | Canada, Toronto

hallo iedereen
daar zit ik dan 2 weken al in canada gaat snel
deze week ben veel bezig geweest met melken en jongvee verzorgen
en gister ben ik 27 km hier vandaan naar 60 ha grond geweest waar een vervallen boerderij staat daar heb ik een vracht hout gehaald ze zijn daar aan het glad maken dat het er mooi en makkelijk te werken is nu moet je nog vaak met vergifspuit om onkruid voor te blijven ook de bomen in het land worden weggehaald om met de machine door te kunnen als het glad is dan is het een blok van 60 ha aan een. hier is het veder mooi weer en we gaan zaterdag het eerste maaien als het goed is en maandag in kuilen. groeten uut canada

  • 30 Augustus 2012 - 21:38

    Mama:

    hoi hoi
    fijn dat je het naar je zin hebt in het verre canada. hier is alles okidoki.
    breken ze de hele oude boerderij af??? waar je het hout hebt gehaald?
    dus jullie gaan gauw luzerne maaien? de groeten aan de familie schotman en we spreken je snel
    hoe ist met de klompen daar?????

  • 31 Augustus 2012 - 08:19

    Marja:

    Heeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy Rudy,

    Dat zal vast een mooi gezicht zijn straks om te zien 60 ha grond aan èèn stuk.
    Dus de Fam. heeft op zo`n afstand nog grond liggen. Hier heb je toch meestal alles een beetje bij elkaar. Tenminste dat willen de meeste boeren graag toch?. Fijjn dat je het naar je zin hebt.
    Enne hier regent het op dit moment dat ik aan het typen ben. Jammer maar helaas.
    Groetjes maar weer en succes met maaien.

    Marja

  • 31 Augustus 2012 - 08:27

    Tonny:

    Ha die Rudy,
    Leuk om jouw berichten zo te volgen.
    Mooie ervaringen zo daar in het verre land! Heb je tijdens de stage ook nog tijd om Canada in te gaan, wat buiten de regio te zien?
    Veel plezier in ieder geval.

    Groetjes Tonny.

  • 02 September 2012 - 23:04

    Fam Huiskamp:

    Hoi Rudy

    HIer even een berichtje van ons , mooi om te lezen dat het goed gaat en dat je daar ook nog wat te feesten hebt . Wat een lange rechte wegen hebben ze daar gelukkig hoef je ze niet te fietsen.
    succes morgen met het inkuilen.

    Groetjes van Gert Gerrie Stefan Jurgen

  • 03 September 2012 - 12:19

    Bertus En Cobi:

    hey, rudy
    hoe gaat het daar,hier gaat alles goed.
    je heb daar de ruimte wel.
    waar hebben ze de staarten van de koeien gelaten.
    zijn er ook leuke meisjes?

    groet, Bertus Cobi Diane Janine en Danny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy Witteveen Studeer aan het AOC te Twello En loop op dit moment stagen in Canada bij familie Schotman. Ik ben van 16 augustus tot 1 november in Mildmay Ontario. Ik laat op deze site af en toe wat berichtjes en foto's achter waar jullie mij op kunnen volgen.

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 8333

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 Augustus 2012 - 01 November 2012

Mijn stage in Canada

Landen bezocht: